2016/04/15

#36 RANDOM - 1

I could write an endless text about art without being able to include all of my feelings, all of my thoughts according it. So I decided that I dont want to verbalize them yet. I wont try to catch all those ideas and words my head creates in the matter of describing it but let them float around me, to let them hit me from time to time and help me to get up again. Some time ago I just realized that how you dress, how you behave, how you walk and how you look is also a kind of art that I do like a lot. (Sadly no excuse for shopping a bit too much from time to time). Thats why I want to include thoughts about that, about fashion, here and just call it 'RANDOM' until my mind tells me another name that describes my intention better.
So I will start the topic with some pictures we took in Melbourne. Tell me how you like them !

Ich koennte einen endlosen Text zum Thema Kunst verfassen und wuerde es nicht schaffen alle meine Gedanken einzuschliessen, zu verstauen. Ich habe fuer mich selbst beschlossen sie um mich herumschwirren zu lassen, sie nicht als stechende Moskitos zu betrachten sondern als meine kleine Wolke die mir hin und wieder die Sicht verschleiert und Regen bringt, aber an anderen Tagen die Sonne auf meinen mueden Koerper herabscheinen laesst. Seit laengerem stosse ich beim Beobachten meiner Wolke auf die Tatsache dass mich Kleidung, ihre Praesentation und alles was dazu gehoert als ihre Art von Kunst so sehr interessiert, so sehr reizt, dass ich es gerne hier mir einbeziehen moechte. Bis mir ein passender Name einfaellt, werde ich diese 'Outfitposts' hier unter dem Namen 'RANDOM' verewigen. Hier also ein paar Fotos die spontan in Melbourne entstanden sind, ich freue mich wie immer unglaublich ueber Gedanken dazu !


No comments:

Post a Comment